Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu MaybeNajczęściej zadawane pytania
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00. W tych godzinach prosimy o kontakt pod numer 531630073
Nie, jedynie można zamawiać przez wiadomość na Instagramie.
Tak, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie 531630073.
Tak o ile jest napisane pod produktem : w magazynie
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo w regulaminie.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty wynosi od 2 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy towaru dla Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich) lub 24h do 72h w przypadku wysyłek paczkomatowych Inpost.
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.
Nie mamy Przelewy 24 tylko przelew tradycyjny lub płatność blik.
Tak, ale wtedy ustalamy koszt wysyłki indywidualnie.
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim kroku realizacji zamówienia, można tam podać także uwagę dla kuriera np. „domofon nie działa, proszę o tel.” „paczka otwarta” itp.
ul.I Batalionu Strzelców 10C 89-600 Chojnice