Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu MaybeNajczęściej zadawane pytania

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00. W tych godzinach prosimy o kontakt pod numer 531630073

Nie, jedynie można zamawiać przez wiadomość na Instagramie.

Tak, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie 531630073.

Tak o ile jest napisane pod produktem : w magazynie

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo w regulaminie.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty wynosi od 2 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy towaru dla Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich) lub 24h do 72h w przypadku wysyłek paczkomatowych Inpost.

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Nie mamy Przelewy 24 tylko przelew  tradycyjny lub płatność blik.

Tak, ale wtedy ustalamy koszt wysyłki indywidualnie.

W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.

Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim kroku realizacji zamówienia, można tam podać także uwagę dla kuriera np. „domofon nie działa, proszę o tel.” „paczka otwarta” itp.

 ul.I Batalionu Strzelców 10C  89-600 Chojnice